Volgens een test van de consumentenbond; Solait SunMilk SPF 15 van Kruidtvat & Sunmilk Factor 15 van Trekpleister.
Dus in dit geval , en da's vaak met cosmetische producten zo. goedkoop=het beste (of even goed)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op internet zijn allerlei testen te doen waarmee je je huidtype kan laten koppelen aan een bepaalde zonnebrand. Want welke spray het beste is, ligt ook aan je huid. Factor 15 is prima maar niet als je een witte huid hebt (factor 30 is dan beter).
De consumentenbond heeft veel onderzoeken gedaan naar merken enzovoort, misschien hier even op googlen..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga elk jaar in mei naar de action. Daar heb je echte merken zonnebrand in verschillende sterktes voor 5 euri per fles. Dat vind ik prijstechnisch de beste opties die er zijn.